Ефективні методи роботи з абонентами контактного центру під кодовою назвою «неЛюбовний трикутник»

Организатор(ы): А-КОМ

Начало события: Октябрь 17

Конец события: Октябрь 18

Место проведения: УЦ «А-КОМ Академия»

 ул. Старосельская, 1У , Киев

   

Событие опубликовал(а): admin   

Тренінг включає в себе комплекс знань і навичок з обслуговування клієнтів по телефону: конструктивна атмосфера спілкування по телефону; інструментарій оператора (голос, мова, технічні засоби); звукові параметри стану/настрою абонента; оптимальний набір мовних форм та дій; закони аргументації та способи переконання; правила роботи з запереченнями абонента; телефонний етикет; час в роботі оператора.

Тривалість: 2 дні

Докладний опис

Формат

Участь

Місто

Практичний курс

Платна – 2000 грн з ПДВ

Київ

Програма

Реєстрація по факсу (анкета)

Реєстрація на сайті

Якщо у Вас виникли будь-які питання, зв'яжіться, будь ласка, з організаторами


Голосование Ваш голос нам важен!

Какая тема Вам наиболее интересна?